Smiley – primul album solo

Posted: 26 Iulie, 2008 in Music

Smiley din grupa Simplu a publicat primul sau album SOLO. Cantecele ce-i apartin nu sunt foarte multe. Albumul se numeste „In Lispa Mea” . Impreuna cu el mai canta si Mariu Moga, C.R.B.L. , Andreea Banica, Alex, Don Baxter si Uzzi de la B.U.G. Mafia.

Cantecele sunt urmatoarele:

1 – Smiley & Uzzi-In lipsa mea

2 – Smiley – Preocupat cu gura ta

3- Smiley – Designed to Love You

4 – Smiley & Don Baxter – Cea Mai Tare Piesa

5 – Smiley & Crbl – So cold

6 – Smiley & Alex & Don Baxter & Marius Moga – Am bani de dat

7 – Smiley feat. Andreea Banica – Hooky Song

Comentarii
  1. adina spune:

    salut smiley ce mai faci tu is cel mai mare fan deal tau si freau sami dai diutau de mesenger si uite asta ii diu meu dina_adina_pop

  2. lory spune:

    buna,smiley sunt cel mai mare fan ai niste melodii super,imi plac toate as vrea si eu id tau … almeu este lory_mihaela97….love…pppppppppwwwwwwwpppppppppp

Lasă un răspuns

