David Dj si-a lansat site-ul

Posted: 7 Octombrie, 2008 in Music

Adrian Colceru cunoscut sub pseudonimul de “DJ DAVID” şi-a lansat astăzi site-ul care poate fi accesat la următoarea adresa:

http://www.daviddeejay.ro/

Site-ul este în curs de finalizare urmând a fii adăugate pe parcurs ştiri şi poze de la evenimente.

Cu sigurantă aţi auzit la radio piesa “Sexy Thing” este deja prezentă pe YouTube, Trilulilu, eOk.

Aveţi sfaturi sau idei pentru îmbunătăţiri? DJ David vrea să afle direct de la voi cum vi se pare site-ul !

Via Swamp Blog

Comentarii
  1. florans spune:

    nr1..cel mai bun dj pana acum ..fara cuvinte..nota 10 cu felicitari..bafta in continuare..:*:*:*:*:*::**:*:*:**:*:*

  2. babu spune:

    esti de toata jena … mergi si bateti coasa … romania nu are nevoie de artisti ca tine ca sunt destui ratati si asa

  3. yoanna spune:

    chiar daca nu e genul meu de muzica ,imi place cum mixezi,cred ca esti cel mai tare dj,sper sa ajung la fel de buna ca si tn… :* MULT SUCCES IN CONTINUARE! 😀

  4. andreyutza spune:

    wowwwwwww pe cine avem noii aici pe DAVID DEEJAY esti cel mai bun si foarte frumossssss SI PE LANGA TOATE ASTEA ESTI SI UN DJ FOARTE TALENTAT RESPECT OMULEEE IAR CUM MIAI ZIS U PE MESS:”SUNT misto” chiar ai ziso bine te pup pa si mai vb pe mess;) 😡 :-*

  5. Radowsky spune:

    David Deejay esti cel mai tare !!!!!!
    nu am cuvinte 😉

  6. andy spune:

    sunteti f buni in ceea ce faceti si tu si colegul tau sunteti niste scumpi am vazut de curand un concert in ct si mi-a placut f mult.bv voua sa m-ai veniti prin ct.va pup

  7. roxana spune:

    vreau si eu id`lu david dj plzz 😡

  8. Larisa spune:

    Te adorrrrrrrr…esti cel mai bun dj din lume pe deasupra si frumos…te astept in timisoara

  9. anyella spune:

    te adorrrr……cel mai bun Dj……cele mai tari mixaje….uh le faci….talentul tau e de neintrecut….sper k intr-o zi voi ajunge si eu k tn….dak ma apuc de mixat…ceea ce imi doresc fff mult….agdt….ji multa multa ..bafta in continuare….iar celor care nu le place…ceea ce faci uh sa nu asculte acest gen de muzik pe care uh il faci….

  10. maryutza spune:

    ejti cel mai thare dj din lume as vrea si eu dak se poate ID-ul tau plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz stiiiii eu visez de mik sa devin cnv atat de importanta k tn

  11. DiAnA_LoVe_DoNy spune:

    la mn nu merge dekat cu .com si nush dc………

  12. cristi spune:

    ejti un tip foarte tare david tineo tot asa imi place stilul tau mai ales in temptation cum iti faci paru ce sa mai comentezi ejti foarte tare

Lasă un răspuns

