Protocol nou la Counter Strike!

Posted: 23 Octombrie, 2008 in Amintiri, Jocuri, La Inceput

Valve a schimbat din data de 22 octombrie 2008 motorasul jocului nostru “adorabil”. Multi dintre voi care jucati cu steam si incercati sa intrati pe servere no-steam ati intampinat problema protocolului. Practic este doar un anunt care va zice ca incercati sa va conectati la un server ce foloseste un protocol vechi, 47, pe cand acum Counter-Strike Steam foloseste protocolul 48.

Este la fel ca si in cazul cs 1.5 cu 1.6. Counter-Strike 1.5 foloseste protocolul 46 iar versiunea 1.6 foloseste protocolul 47. Este exact ca si cum ati incerca sa intrati de pe jocul cs 1.6 pe un server ce foloseste versiunea 1.5

Rezolvarea acestei probleme o reprezinta pentru toti posesorii de server, update-ul la zi a serverului, un update la engine, necesar pentru a se conecta si cei de pe steam. Problema este ca il face Vac2, iar un patch de no-steam inca nu a aparut pentru servere avand in vedere cat de fresh este schimbarea.

Aceasta importanta schimbare venita de la Steam, este menita sa ajute la eradicarea serverelor no-Steam, care sunt foarte multe la numar in toata lumea. Practic Valve incetul cu incetul incepe sa ne oblige sa trecem serverele pe Vac2.

De ce sa le trecem pe Vac2? Multi nu stiti, dar cat de curand va aparea Vac3, un sistem cu totul diferit si imbunatatit care va fi obligatoriu, iar pentru el .. aveti nevoie de Vac2. Inteligent marketing nu? Este ceva gen .. push .. rush :))

Daca vreti sa jucati pe serverele non-steam va trebui sa folositi un client no-steam, caci Valve ne obliga sa jucam doar pe serverele Vac2 cu, contul nostru “original” de Steam.

Steam Counter-Strike = Vac2
Client non-steam = servere no-steam

Comentarii
  1. Ovidiu spune:

    Si cu ce este mai bun protocolul 48 decat protocolul 47 este vreo diferenta in grafica sau asa ceva ?

  2. AnoNiM spune:

    Pai cand apesi tab in stanga nick-urilor apar nishte avatare (banuiesc ca sunt spray-uri). Asa am vazut eu intr-un screenshot. Asta-i realitatea :-S

  3. Coke spune:

    😐

    nimic n-am inteles :)))

  4. DeGeaBa spune:

    ma trb e ca astia de la steam vor sa faca pe mai toata lumea sa isi cumpere steam si sa mute serverele pe steam … si sa incerce sa mai opreasca din piraterie… asa ca au aplicat aceasta metoda … nu va lasa sa jucati dekt dak cumparati ..

  5. kame spune:

    pff problema e ca .. eu am un server si i-am dat update dar nu pot s ma connectez la el pt k imi da eroare ca am cs cu protocol 47 … cum dau update la cs nu la sv !!!?!

  6. Ovidiu spune:

    M-am documentat…se pare k exista o petitie inpotriva acestui update…il pot posta aici? intreb prima data pentru ca nu vreau sa iau ban …

  7. Eichmann spune:

    Mda…. io am account de steam si am primit ban ! pe nici un server cu VAC2 nu pot juca, si am incercat sa vad de ce am laut si de la cine ???!??? Pe site am vazut ca nu se mai scot banurile ! Adica trebuie sa cumpar un alt steam ca sa ma pot juca 😦 ! Si treaba cu protocolul e smechera tare ! S au smecherit si astia de la Valve, doar tre sa fie in „pas cu moda” .

  8. ullise spune:

    viata de cacat 🙂

  9. kame spune:

    am yo server cu client protocol 48 .. dar din pakate eo nu pot juka k nu am steam … intratzi pe sv asta cei cu steam … 89.136.59.154

  10. Kiko spune:

    kiko ii uraste:)))!

  11. but spune:

    mai yo stiu ca sa facut update la un server plm dai draq un server a reusit si se conecteaza si steam si non – steam iam intrebat dar nu vor sa zica

  12. alfagames spune:

    daca vreti sa jucati cs am rezolvat ambele cazuri .

    cs.alfagames.ro – Public Non-Steam
    cs2.alfagames.ro – Public Steam Only

    Sper sa fiti multumiti !

  13. Eu unu ca detinator de servere de 1.6 zic ca e f bine ce a facut Valve si anume de ce sa nu jucam curat pe un server curat.Referitor la vac 3 am inteles ca va avea si anti silentrun si mai multe chestii in el …. revenim la esenta si frumusetea jocului adica la un joc simplu si eficient .

  14. Ion spune:

    e praf protocolu 48, nu vad la ce ma incalzeste pe mine ca vad fatza tampitului cand apas tab !!!

  15. Luci spune:

    O problema .
    Am steam, am licenta de counter strike, am putut juca pe orice server, pana la noul update, de atunci pe multe servere imi da eroarea de protocol, nu pot sa ies din ea decat cu task manager / end process counter-strike (cancel nu pot apasa)
    Iar pe restul serverelor, iar nu pot intra, chiar si cele care sunt cu protocol 48 adica cu update. imi scrie connecting to server, se incarca 3 linii, si asa ramane. Se blocheaza la 3 linii (20% loaded). Nu pot iesi cu nimic din el decat cu end task.

    Mi-am prins capu in steam troubleshooting unde nu am gasit nimic care sa ma ajute, asa ca poate imi da cineva un raspuns.
    Folosesc Windows Vista / am rooter, dar toate porturile au forward (cs mergea foarte bine pana acu o saptamana) deci nu rooterul e problema, am incercat sa ma conectez si fara firewall / antivirus doar de test le-am dezinstalat, dar tot nu ma pot connecta.

  16. […] iata inculpatii: Comunitatea LaLeagane.ro: Click Silviu’s blog: Click Gandi: Click – asta a pus ca sursa cs-nation.com .. hahah .. asta e buna Linkmania.ro: Click […]

  17. Fear Factor spune:

    am cs 1.6 da nu am steam…. am incercat sa ma loghez p un sv non-steam da zice k foloseste protocol 48….. si zice update client.. da cum fac sa trec jocu p protocol 48 ???? rasp pls…

  18. snake spune:

    ce mult imi place ce au facut astia de la valve cu update-ul………adio codatilor…..adio admini menelisti de 10 ani………..sunt super serverele steam protocol 48 sunt numai jucatori cu skill…se joaca frumos acolo……adio servere de 2 lei

  19. Punky spune:

    Este foarte bine gandita faza cu protocol 48…Era si timpul sa mai faca schimbari cei de la VALVE…..Pe viitor sper ca se va scoate cs-ul NON.STEAM definitiv.

  20. Selo spune:

    Astia care sufera cine va obliga sa jucati pe servere nosteam sau postati aici sa vada lumea ca aveti cont steam ?

  21. Alex235 spune:

    sa se joace curat cel mai frumos da… fara codati fara manelisti de 2 lei si 10 ani superb foartre frumos gandit in sfarsit dupa 4-5 ani de cs unde am jucat cu tot felul de codati se trece pe update asa da imi place si mie apropo cumparati-va steam ca nu o sa va para rau….se joaca mult mai frumos…:X

  22. Razvan spune:

    imi dai u bani mha de steam?????gandesti??

  23. stRunF spune:

    protocol 48 a fost creeat,deoarece Fact or Fiction,a inventat o technica uimitoare,asemanator cu Drop CJ,numindo Double-duck CJ
    cu aceaste technica se poate sari 3-4 units mai mult decat cu CJ,si fara height dif.
    asta este una,deci au corectat chestii in HL-engine.dar dp mn va fi iar creat un protocol nou,deoarece sa inventat o schema,sa atingi viteze de 2000u/s (maxim speed din cs) pe jos (defaultul e de 250u/s)asta se numeste EJ#2,dar technica asta este un secret,daca va afla lumea de ea,si daca valve nu face protocol 49,va duce de rapa KZ/hns,si cs,daca sunt jumperi pe sv.
    aceste technici sunt f grele,si pt amatori trb 6(2-4 h/day) luni sa invete aceste lucruri..

  24. stRunF spune:

    altfel protocol 48 se poate privi ca un upgrade/update,ca cs 1.7 ..
    au fost multe buguri in sistem,si cu asta au disparut 20-30% din ele

  25. CaSi spune:

    Mie nu imi place noul update.Nu mai bine modificau altceva ,dar amu mergi mai incet ca la source si nu mi place bn ar fi sa se faca cum a fost:(

  26. Andrelynyo^ spune:

    Mah…care e treaba asta ci Valve? nu ni se mai vad Serverele la Internet 😐

  27. 5an7a! spune:

    am server de cs ,da nu pot intra ca cik nu am protocol….a si steam gratis nnu este?? intratzi kre avetzi steam pe ip:192.168.1.100:27015 ….e nou sv…

  28. Billy spune:

    pe mine ma dispera treaba asta cu prot 47 si 48. eu nu’mi imi dau banii pe steam ca am altceva mai bun de facut cu ei…imi traiesc viata….iar pe srv pe care joc eu era srv de steam dar puteau intra si cei fara..si eram respectat pt ca nu inseamna ca daca nu ai steam ai 10 ani,esti manelist si esti codat.dar o sa se rezolve si treaba asta. si s’a facut o mare greseala….hack-ingul va exista mereu. cum deja exista coadele pe steam o sa intru si eu de pe valve si o sa scrie in dreapta numelui meu „STEAM_ID_LAN” 😉

  29. DaNnY^^ spune:

    „Pozele cand apesi pe Tab” sunt defapt avatare. Acestea apar doar daca folosesti Steam. Spuneti-mi si mie plz cum pot sa dau update la CS 1.6 Non-Steam ca sa pot sa joc pe serverele cu protocol 48 care nu au instalat patch-ul. Multumesc anticipat.
    GL & HF.

  30. pff spune:

    ce lume proasta….ce nu ati inteles bine CA DOAR STEAMU ESTE PROTOCOL 48 ,NU EXISTA PATCH PT PROTOCOL 48 =))) VRETI PROTOCOL 48 , DATI 10 euroi 😀

  31. denis spune:

    …am si eu sv pe 48 si eu st pe 47 cce draq sa fac..,pt a fi si eu pe 48 sami iau steam//?alceva ce sa fac..?

  32. fara_nume spune:

    ma jutaty la ceva
    pls

  33. eoo spune:

    frate nush de ce va bucarati voi astia cu steam … credeti ca nu o sa avanseze si codurile? sunteti batuti in cap frate … ce atata suferinta ca ai steam ? … am vazut multi care au steam si au si cod

    si iti zic eu ca o sa apara si ptr serverele alea coduri

Lasă un răspuns

