Sony Ericsson w910i

Posted: 18 Iunie, 2009 in D'ale Mele

w910L-am cumparat de cateva luni si sunt foarte multumit de el. Este un Walkman si este dedicat muzicii. Cea mai tare faze este ca are senzor si daca te uiti pe vertical iti da meniul MEDIA asa cum te uiti, daca esti pe orizontal iti arata cum te uiti. Am descoperit ca este si NFS Pro Street pentru telefonul asta, l-am pus si cand sa joc miscam telefonu sus jos si il foloseam ca volan. Am auzit despre el ca a fost cel mai bun slider din 2007. La casti muzica se aude cel mai bine si fata de alte telefoane sunetul este de 7 setele.

Ce parere aveti despre acest telefon?

Comentarii
  1. Bogdy spune:

    m`ar interesa … un asemenea telefon … zici k eshti multumit de el ?

  2. Bogdy spune:

    te rog raspunde`mi 🙂

  3. silviubad spune:

    Sunt foarte multumit, il am de un an si este inca intr’o stare foarte buna de functionare.

Lasă un răspuns

