Relaxare fara manele si tigani

Posted: 22 August, 2009 in D'ale Mele

Am tras ieri o fuga pana in Elvetia pana la un centru termal (150 de km de unde locuiesc) langa Martigny si departe 50 de km de Lacul Leman (Geneva). Apa era foarte curata fata de cea de la Baile Felix unde era de tot c*****l.  M-am relaxat si mi-au trecut taote gandurile naspa pe care le aveam. Va recomand sa va duceti: pretul nu depaseste 15 euro si aveti la dispozitie 4 piscine (1 interioara si 3 exterioare). Am cunoscut nemti, francezi si italieni. Relaxare placuta!

Lasă un răspuns

