Boala romaneasca: plictiseala

Posted: 31 August, 2009 in D'ale Mele

Mi se intampla tot mai des sa aud oameni ce n-au nimic sa faca si freaca menta pe Yahoo Messenger cu statusul: plictiseala/ma plictisesc. Ce ati patit toti mah? De cand cu internetul in Romania numai in casa stati, numai  de viata virtuala stiti. Au ajuns copii de sub 10 ani sa nu mai iasa afara in fata blocului din cauza messengerului si ca se poate socializa si in casa cu altcineva. Eu de cand locuiesc in Italia nu am intalnit momente de plictiseala dar vad ca Romania noastra e in top.

Am intampinat persoane care asteapta invitate la masa si raspund sec la fiecare intrebare in cautarea sa nu-i deranjezi ca trebuie sa scrie dnd/brb sau alte c*****i. Scriu asa ca nu au chef sa vorbeasca sau poate plictiseala le-au adus la nivelul asta.

Lasă un răspuns

