O zi foarte lunga

Posted: 21 Septembrie, 2009 in D'ale Mele

Astazi, ma trezesc la 10, dupa multa oboseala adunata ieri si imi fac de ale mele pana la ora 13 cand ma apuc sa mananc. Mai stau ce mai stau pe la calculator sa mai citesc din „online” si dau sa ma uit la telefon. Hopa: aveti 1 mesaj nou, apes pentru a vizualiza si imi scrie operatorul ca ma sunat cineva, un asa zis prieten. Imi dau silinta sa il sun inapoi ca nu aveam nici un chef, imi raspunde: vrei sa mergi cu mine si un alt prieten cu bicla? Eu, neasteptandu-ma la ce va urma ii raspund afirmativ. In timp ce imi luam bicla sa ma indrept catre o locatie bine stabilita, ma uit la roata din spate si vad ca era desumflata. Imi pun mainile in cap, ma intorc catre casa si iau pompa, umflu pana la sfarsit si ei deja venisera.

Hai sa mergem! Si m-am plimbat pe toate strazile si stradutele vro 4 ore cu vro 15 km facuti. Eram distrus si intr-un final am cedat si le-am spus ca ma tirez. Aveam o foame de nu mai stiam unde e casa. Am mancat si am ajuns sa va povestesc si despre ziua asta.

Pana la urma sa stiti ca e mai bine sa ma doara picioarele la disperare decat sa imi holbesc ochii asupra monitorului! Ma simt chiar mai bine! TRAIASCA MISCAREA!

Lasă un răspuns

