I’m back for you!

Posted: 20 Iunie, 2010 in Amintiri, D'ale Mele, La Inceput, Music
Etichete:, , , , ,

Da, asta e noutatea. Am revenit in blogging dupa o lunga absenta. In parcursul lipsirii mele am avut multe examene ca sa trec la liceu. Dar sa lasam scoala care tocmai s-a terminat. Deacum e vara! E distractie! Artistii din Romania ne-au preparat o serie de hit-uri foarte bune. Eu va propun 3 care se vor auzi in perioada asta in boxe:

1. Alb Negru – Charisma:

2. Alex Velea – Don’t Say It’s Over:

3. Radio Killer – Be free:

Enjoy the good music!!!

Lasă un răspuns

