Jazz…inima muzicii, inspiratiei si a relaxarii

Posted: 21 Iunie, 2010 in D'ale Mele, Music
Etichete:, ,

Este genul meu preferat. Am inceput sa-l ascult de cand cant la chitara. Imi place foarte mult inspiratia fiecarui artist, felul in care el ne demonstreaza bazele jazz-ului si pasiunea pentru acesta. O seara placuta este cand asculti acest gen, improvizatia artistilor, scarile cu note si linia melodica a cantecelor. Mai mai ca inchizi si ochii, lasand la o parte cea ce faci ca sa asculti piesa. Eu va propun 3 melodii:

1. Duke Ellington – Satin Doll:

2. Wes Montgomery – Impressions:

3. Theoloniu Monk – Epistrophy:

Va place JAZZ-ul? Ce artisti va plac? Imi sugerati si mie cativa?

Comentarii
  1. F. Horia spune:

    Jazz. Un stil clasic , elegant si gratios al muzicii. Numai oamenii de valoare asculta asa ceva si numai oamenii cu gust

  2. pistoi luca spune:

    questa si k e musica!!!!!!

  3. silviubad spune:

    Usa il traduttore se vuoi leggere gli articoli in italiano. Rispondi alla mail

Lasă un răspuns

